یک منبع آگاه امنیتی چرایی و علت حمله پلیس آلبانی به منافقین را تشریح و درباره هویت منافق کشته‌شده جزئیاتی ارائه کرد.

پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالوهاب فرجی از فرماندهان برجسته گروهک تروریستی منافقین در عملیات مهندسی و از فرماندهان این گروه در عملیات مرصاد که مسئولیت فنی ـ مهندسی این سازمان تروریستی را به‌عهده داشت، در درگیری روز گذشته این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی، به هلاکت رسید.

علاوه بر کشته شدن "عبدالوهاب فرجی" و برابر گزارش‌های منابع خبری تسنیم در آلبانی، وضعیت چند تروریست دیگر وخیم اعلام شده است؛ بین زخمی‌ها که تعداد آن بیش از ۲۰ نفر است، چند فرمانده دیگر این گروهک تروریستی وجود دارد که سازمان برای مخفی نگه‌داشتن آن به تکاپو افتاده است.

یک منبع مطلع و آگاه در حوزه فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: تروریست‌ها تصور می‌کردند که آلبانی پایگاه همیشگی آنها برای اقدامات تروریستی اعم از سایبری و رسانه‌ای علیه ایران است اما هشدارهای صریح ایران مبنی بر مقابله‌به‌مثل کردن با تهدیدهایی که متوجه امنیت کشور می‌شود، همه کشورها را متوجه کرده است که پناه دادن به تروریست‌ها هزینه‌زاست؛ آنچه در آلبانی رخ داد در حقیقت نتیجه دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مجموعه اقدامات دستگاه‌های مختلف بود.

کد خبر 768710
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    25 2
    رفرنس مغزهای پوسیده و زنگ زده همین گروه تروریستی مجاهدین هستن. نابود باد هر که دشمن ایران و ایرانیست.
  • GB ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    16 21
    ربطی به هشدار ها ندارد. چراغ سبز آمریکا بود.
    • هادی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      23 7
      دقیقا تمام اتوبوس هایی که در خیابان حرکت میکنند وپشت چراغ قرمز می ایستن ومجدد چراغ سبز میشود هم چراغ سبز امریکا بوده همین الانم من دارم کامنت میازرم احتمالا با چراغ سبز امریکا بوده است نقطه سر خط
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    18 3
    لعنت خدا بر شما منافقهای .... و حامیان بدبخت تر از خودتون که هنوز فکر میکنند دارند با ترور و قتل کار درستی میکنند. که البته هنوز وجود نجسشون تو بعضی از جاها احساس میشه مثل ... .... ... ....
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    17 9
    آمریکا و فرانسه، همین سال گذشته در اجلاس منافقين، قول داده بود، که جمهوری اسلامی سال 1402 را نخواهد دید. حالا که اغتشاشات به نتیجه نرسید، مهره سوخته خودشان را به راحتی فروختند. امروز باید بساط بی بند و باری یک مشت فریب خورده که باعث جسارت به اسلام و خون شهدا در کشور شد، هرچه زودتر جمع شود.
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      20 6
      حماقتت تا جاییه که مخالفین با حجاب اجباری رو که به مدنی ترین شکل ممکن از خواسته ی خودشون دفاع میکنند رو با گروه تروریستی منافقین، یکی میکنی!! امثال شماها دشمن ایران و حکومت هستید.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      12 7
      قول داده بودن؟! آخه چرا دروغ میگین! تا حالا هیچ مقامی در دنیا همچین حرفی نزده...فقط نخست وزیر کانادا یه بار گفت احتمالا در سالهای آینده جمهوری اسلامی عوض میشه، هیچ سیاستمدار و مقام کشوری هیچ‌وقت همچین قولی نمیده که یه حکومت در این سال یا سال دیگه عوض میشه! در مورد طالبان هم همچین ادعایی ندارن
  • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    10 1
    مرگ بر منافق ترویست